HATAR!!

Asså min buss kmr typ alltid försent för mig på mornarna, så då missar jag den andra bussen som jag ska ta från Skärholmen, om jag inte har tur och den oxå e sen..-.-
Det e verkligen skit irrirterande...o idag kom jag 20 minuter försent, men läraren förstog så jag gjorde mitt arbete på matten iaf :)
  Men nu har vi asmånga prov oxå, eftersom att det snart är jul och ny termin!!! :/ så jag måste rent ut sagt plugga som faan!! XP Matte, Fysik, So, Engelska, och Spanska prov har vi innan terminen så lixom...-.- aja jag kan ju mkt iaf;)
  Ja annars har dagen varit bra, det var kul att komma tillbaka till skolan igen efter att ha varit sjuk så mkt:D o så träffa jag mina underbara kompisar!! XD <3 så det var bra, o dagen gick snabbt^^
  Snart ska jag plugga iaf, boooring men ett måste:P see ya lata daa! ;D /Mandii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0