Hela kvällen framför oss! :D

Nu har jag varit hos Pau ett tag, o vi har kul:D vi e verkligen riktiga bästisar<3 <3;)

Snart ska vi gå o hyra en film o typ köpa lite tilltugg;) det e ju jullov!! ;D<3 så det e tillåtet faktiskt:P
Iaf tycker att dagen har gått snabbt o sådär, o jag prövade ju linserna o det känndes lite konstigt som det skA göra men jag vänjer mig, e så glad bara!! :D
Det e alltid kul att sova över hos kompisar, spe. Pau för hon e min älskade bästis<33 Fast det e lite läskigt ibland för att Pau kan typ sätta sig upp på natten helt plötsligt och stirra på en!D: fast jag har vant mig;)
Men iaf Vi hade våran lilla "lilljul" här nu, o Pau fick sina presenter från mig, allså en jättefin blå tröja, från NewYorker + ett matchande armband;)
O så fick jag 2 nagellack, som kan stå i min stora nagellackssamling, sen fick jag ett hårspänne med en roset på + silvriga ring örhängen, som var små;D
Så det var ju kul, e nöjd än så länge<33

haha
a
hitta ingen annan XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0