I'm back!:P

Jepp som sagt var så a jag nt inne igår, för jag va aströöööööt!/:
Men som tur var så har jag en bästis (Pau) som man kan räkna med, o hon hjälpte mig:D
så ni fick iaf nåt att läsa<33
Iaf idag har det varit boring i skolan, o imorn e det ju lov!!:D
gick på mötet idag igen, som nt va kul....e helt oförstådd typ/:
Så jag känner mig lite deppig typ....:( sadface...!

Imorn ska jag ev. sova över hos Pau o träffa goda vännen Frank, som jag nt har sett på aslänge, har faktiskt saknat han!:) vi var så bra vänner förr<3

Iaf back to the goodie, goodie news som e bäst, allså: JULLOV IMORN WOOOOHOO!!!!!!:D :D :D :D :D
Sen e det bara två dar tll jul, tiden går så snabbt!!<3 <3 <3 skiter i sjärnorna, det e väl ok;)

fan va kul det ska bli med klapparna!!;D


Kommentarer
Postat av: paulina

längtar som fan tills imorgon, ska bli sååååå kul! haha <33333

2010-12-21 @ 20:11:38
URL: http://paulinalove.blogg.se/
Postat av: Tindra

Åhh har saknat dig!!:D

2010-12-22 @ 07:23:22
Postat av: mandii

naaaaw! :D

2010-12-22 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0