JÄTTEKUL!! :D

OMG vad filmen var braaa!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D bästa filmen ever asså jag lovar!!!XD XD XD
Pau o jag hade jättekul (as usually;P) och vi åt god mat, skratta mkt såklart, och tittade på filmen ECLIPSE asså shiiiiit vad den var braaa!!!!!!! :D :D :D :D jag älskar allt just nu, HAHAHA XD
Allting e tummen upp, förutom att jag måste dra om en kvart:(....sadface!!!
Men Pau o jag ses ju imorn, o då e det helg och vi ska ha ännu roligare!! :D som vi alltid har;)
Såklart så måste jag ju göra 9 stjärnor oxå!


   ^       ^       ^       ^       ^       ^       ^       ^       ^
< * > < * > < * > < * > < * > < * > < * > < * > < * >
   v        v       v        v       v        v       v        v       v
15 dagar kvar till jul, inräkning som vanligt;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0