Kul Jul!(;

Jepp i år firade jag Julafton hos pappa, o vi hade trevligt o åt ute på dan, o sen åt vi lite julmat hemma:


            Före                                                                                Efter(:


Jättesmarigt<33!


Julklapparna på Julafton:

1.En björnaxen volymtång

2. Smink för ca. 1500 kr märket estee lauder (ÄGER<33)

3. Väska till det(;

Sen kom vi hem till mamma iaf nästa dag, (när jag mådde skit)
Då öppnade vi våra julklappar iaf:D fick:

1. Två kajalpennor (vit, svart)

2. Ett par jeans.

3. Två par tröjor.

4. Sminkväska.

5. Mascara.

6. Hårsprej.

7. Hårborste.

8. Två ansikskrämer.

9. underkläder(;

10. Parfym.

11. en läppsyl.

12. Spegel:D (till linserna, hehe)<33

13. nya koss (red hot<33)

Yup det va det(; sen har jag ju mormor kvar, o sen av farmor ska jag få shoppa kläder osv, för ca. 700 kr<33
Och så e det ju mellandagsrea nu oxå, så nån gång i veckan tänkte jag!!:D

kram kram iaf, e jättenöööjd!:*<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0