Life on mars...

ja heej<3

Hihi nu kanske ni tror att jag menar lixom att det finns liv på mars, men då missuppfattar ni, för jag tänker på den där låten "life on mats" med David Bowie!:P
Som faktiskt äger fettm o jg kan den, det e skiiitirriterande för den har fastnat på hjärnan, o jag kan nt sluta sjunga på den!! XD <3 <3
Vi sjöng den på musiken i skolan, o sen dess har den bara fastnat o jag kan den, wierrrd....:P
Men alla spotify users sök på "life on mars" med David Bowie så kan ni höra låten, för den äger faktiskt!! :D
HAHA jag gick in på Youtube o testa oxå, men dom sög så ett smart tips, använd spotify;) (typ dööööh) om ni fattar:P haha okej jag e wierd, men iaf jag e sån, take it or leave it;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0