Linser I'm comin' :D

Idag var mamma o jag till Skäris o kolla runt lite på saker som jag önskar mig till julen, och när vi ändå var där så tänkte vi fråga lite om linser, på synoptik;) såå ja vi frågade, och skaffade en tid för att undersöka mina ögon, och kolla lite vilken styrka o sort jag behöver ha, samt att vi ska pröva mig lite om jag kan sätta på linserna då:D
Jättespännande, längtar till nästa Fredag då det är!;D
Salong suckers! (till mina glassögon) om linserna funkar såklart;) <3 <3

Lärrit!! :o men jag vänjer mig väl:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

OMG Mandiigmn ska du skaffa linser, va fint!:D

haru gjort blogg oxå:o<3 överraskning efter överraskning asså! XD

2010-12-08 @ 21:08:27
URL: http://hanna.blogg.se/
Postat av: Gullet

nt för att jag vet vem du är, men jag har oxå linser, och det e jätteskönt att slippa glasögon, TRO mig, så kör på! ;)

2010-12-09 @ 19:58:35
URL: http://Flowerblogg.se
Postat av: Tack båda två, ser fram emot det! :D

hahhahaXD

2010-12-09 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0