Mysigt, och simpelt när det e kallt! :D

Hej igen bloggen! :)
Jag har nyss gjort mina läxor osv, o kände mig därför nöjd, och glad, så jag gjorde det lite mysigt för mig, men som ändå är väldigt simpelt;)
Jag tvättade bort sminket, satte upp håret och klettade på en jätteskön Ansiktsmask!


Som heter: Vanilla fudge face mask frn H&M faktiskt, billig o bra för 30 spänn!;)

Och den e jätteskön oxå för att den värmer upp hela ansiktet liksom, och rensar porerna, och rengör hyn, så det var faktiskt jätte, jättemysigt!:) Sen efter typ 10-15 minuter, så sköljde man bort det med varmvatten och Walla så var ansiktet rent, fräscht och lent!:D
Jättelyx om ni frågar mig, haha XD har haft den ett tag nu så var ju tvungen att pröva!;)
Men pröva jättegärna det här tipset, ni kmr INTE att ångra det, lovar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0