nt trött...

Klockan e lixom kvart över ett o jag kan nt sova...:( har prövat att räkna får, men jag e bara nt trött...:/ jag ska typ upp om 9 timmar oxå, o jag behöver typ 11 timmar XD aja jag får tvinga mig upp, det går bra;)
Saknar pau!!:( jag vill vara med henne o ha kul, det var bara så jävla kul idag på bion, det var länge sen som vi hade såå kul!! :D det var värt alla pengar, o jobb som vi kmr göra imorn3 <3 <3
just nu e jag inne på fejan iaf, chattar med danni, som var lite ledsn över en grej, men jag tröstar henne, alltid <3 jag vill alltid trösta mina vänner;)<33

Kommentarer
Postat av: Danni

Naaaaa <3 ^^

2010-12-05 @ 01:21:49
URL: http://lifegame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0