Nu kan man andas ut! ^^

Ahhh, pust nu känns det skönt, o jag kmr sova så gott:)<3
Har gjort mina läxor, och har övat på Spanska provet som e imorn, hihi nu e jag säker o det kmr säkert gå bättre än förra provet...-.-
=)
Ska väl typ sova snart, o så imorn ska jag upp tidigt o duscha, sköönt elr nt....för det e ju så tidigt!!:(
Men det e ju najjs sen när det e gjort!:D
På Fredag ska jag till den där synsaken, o kolla vilka linser jag kmr ha, ska bli jättespännande fast lite grose att man ska sätta en sak mitt i ögat lixom, men man vänjer sig;)
aja nu e jag sugen på juoce faktiskt, o så ska jag väl ringa t Pau, en kort stund, love ya all!!! :d<3 <3


Kommentarer
Postat av: paulina

det var kul att prata med dej <3 och lycka till på spanska provet<3

2010-12-14 @ 23:37:22
URL: http://paulinalove.blogg.se/
Postat av: mandii<3

hahah det var kul att prata me dig oxå, taack det gick jättebra! :) <3

2010-12-15 @ 17:12:01
URL: http://allmyfab.blogg.se/
Postat av: Tindra

Heej igen!:D

Ville bara säga att du skriver med en sån gullig stilxD o att jag oxå går på spanska, fast det e boooring, hoppas dit prov gick bra i alla fall, mitt söög:P

2010-12-15 @ 21:03:11
Postat av: mandii

vi har nt fått provet än, men det blev nog bra;)

tack tack<3

2010-12-16 @ 12:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0