OMG vad vi har haft kul! :D

Idag gick Pau o jag på bio som jag sa, och allting blev perfekt! :D :D för en gångs skull...^^
Vi hittade en buss, som skulle gå till kungens kurva, men det stog fel på SL, så vi fick stå där o trampa i 1 timme, hahah KALLT men det var värt det;) helt klart<3
Sen iaf finally när bussen kom så stog det "ej i trafik" o Pau ba sa skönaste kommentaren
"ej i trafik"... så här helt sönderfrusen o typ ledsen, men sen sa jag "men den blinkar ju in det e ingen fara"  o då sa Pau igen lika olycklig "ej i trafik..." hahahaha XD okej det var mkt roligare i verkligheten, men iaf vi garva läppen av oss! XD XD
äNTLIGEN!! vi var där, frusna och helt stela, men där var vi!;)
Iaf så var det 30 minuter kvar till bion, men vi hann ändå att köpa biljetter, äta på Donken, köpa onyttigheter, och sen springa upp till sal 2, där filmen var! ;) då var det 5 min övertid, så vi hann perfekt för att slippa reklamen, filmen började typ exakt när vi hade satt oss till rättaX)
Harry Potter var asbra, och vi hade skit kul, speciellt på slutet, när några skitungar börja kaxa med oss, hahahah XD dom var typ 7, undra hur dom kom in på filmenXD
Sen skulle vi ta oss hem, iaf, och vi tog samma buss hem, o min pappa var redan på vägen så han kunde hämta upp oss nån station bort;)
Sen skull vi handla, o Pau o jag gick in, sen döda Pau ett julkort!! XD
För det låg o typ spela en julvisa, så tillslut fick vi damp, o typ försökte hitta det, o Pau hitta det, så hon förstörde det, och sen gick vi nöjda där ifrån, o sen åkte vi hem, o walla så sitter vi här! ;D
o ska hitta på nåt...kanske gå ut;) men vi hörs senare elr imorn, see ya iaf, bye...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0