Förkyld...:(

Guva tråååkigt o jobbigt det e att vara förkyld asså!!!!! :( sadface!!! D:
Jag har skit ont i halsen, ont i huvet och snorig...-.- jag kanske nt kan gå till skolan på måndag, hoppas jag hinner bli frisk, vill nt missa nåt!!XP
sakanr min BFF Pau oxå som nt har nåt att göra i Gladö...:(
och så firade dom min pappa idag, men jag kunde nt komma så det var ju synd.
Men jag mår piss asså!! -.-
Just nu lyssnar jag på musik iaf teenage dream:D kan hela låten;) men iaf min dag har typ varit soft, och vi har bakat lussebullar här hos ronnie, med srösocker på:) och snart ska vi äta beasås o kött, med pommes!;) nt så hungrig faktiskt....men aa....:) nu ska jag gå till köket o vara lite social, kram på er! :P /Mandii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0