Hemma från skolan...

Hej! Idag var jag tvungen att vara hemma från skolan, för jag mår fortfarande dåligt:(...sadface!!
mamma e o tränar, för hon mådde nt heller så bra så hon gick nt till jobbet idag:P
Nu ´har jag typ tittat på tv osv, och slappatXD snart ska jag gå o duscha oxå innan mamma kmr hem, efter träningen, fär då vill ju hon såklart duscha oxå:) 
  Igårkväll kollade vi lite på Beck som går på söndagar och sen somnade mamma o jag:) 
Den här datan e verkligen asseeeeg asså, det tog lixom 5 minuter för den att ladda upp interner, snacka om att man får damp!! -.- senare idag ska vi gå på mötet igen, o prata lite o sådär:P
jaa det var det (host, host) ha det bra! kraam /mandii<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0