Hos Pau! :D

Hej hej bloggen! :D idag har det varit en bra dag, för vi behövde nt ha två lektioner, hehe;) o så va jag me mina kompisar, fast det var lite jobbigt för jag var typ kinda deppig idag, o jag vet nt vrf...men pau var oxå det! :O ;) sen iaf så åkte vi till huddinge centrum, jag o mina kompisar:D där så köpte jag en sak höhöh! XD o jag blev nöjd, men jag fick vänta på pau i 3 och en halv timme, för hon sluta 5! :O :O men aja jag ville det så;) aa sen here i am hos pau, o vi har varit här ett tag o ätit, o lite sånt:) sen så fick ajg träffa Paus kompis Elin, o hon var jättetrevlig, precis som den kind av människor som pau o jag e, allså lite knäppa o randooom! XD <3 så det var kuul!:) just nu hänger pau tvätt så då passade jag på och skriva lite, moahah ;) men snart ska jag ju dra då da:( jag vill vara kvar ju!! sadface!!!!! :/ Pau kmr alltid att vara min fina BFF :D kramiz på er/ Mandii<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0