Ja juste! :D

Heey igen mina gullizar! :D jag måste ju berätta att jag har varit o shoppat 2 par najjsiga skor t mig! ^^ det blev 900 spänn sammanlagt, men det var ju värt det! ;DD <3
Ja, nu undrar ni säkert hur dom ser ut, o jag skulle gärna ta bild på dom o skicka in till min kära blogg, men tyvär så har jag inte min iphone 4 nu..:( sadface!! men jag kan beskriva! ;)
 Ja dom ena är "vadlånga" och svarta stövlar, med klack, som låter mkt haha XD och så e det jättefint krimskrams där bak, som jag älskar (promise att jag ska ta kort o lägga in när jag kan!!;D)
sen så köpte jag besha uggs, assnygga och infrigerade! :D <3 <3 ja det var det, nu ska jag se opå forsättningen av idol, kram karm o STOR puss! :d <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0