Lära känna dig själv bättre?

Hej! ^^ <3
Ja, det e väl uppenbart tycker ni att man känner sig själv innerst inne, men att skriva upp på ett papper hur man är som person och vara ärlig mot sig själv, e faktiskt intressant, om man tänker efter för alla männskor är unika, och olika! Så jag tänker faktiskt göra ett "persontest" på mig själv, så om ni känner för det själva så kan ni göra det, för att lära känna er själva bättre! :D
Man kan göra sähär:

Personlighet:

Snäll, glad, spontan och självsäker, som litar på sig själv, och är väldigt envis!;)


Gillar:

Ärliga personer, som är sig själva, och kan ha kul, men ända kan vara seriösa.


Ogillar:

Falska, översjälvupptagna människor, som skiter i resten av världen, och tror att planeterna snurrar runt dom...:@


Intressen:


Älskar att dansa, sjunga, spela piano (har ett keyboard:P) fota, hålla på med mode, shoppa, sporta, o vara med kompisar<3


Favomat:

Donken, o lasangeXD


Gillar med sig själv:

Mitt hår, mina ögon, kroppsform, ansiktsform, lätt att bli brun, stil och självförtroendet som har förbättrats:)


Vänner:

Pau, Didy, Nora, Sabina, Malin, Sofia, Dani, Tessi, Sara, Alexandra, Amanda (en annan person, nt jag;P) Frank aa osv! ;D <3


Drömländer:

USA!!!!!!!!!!!!!!<3 <3 <3 <3


Favofärger:

Rosa, svart, vit, glitter, silver och typ turkos! :)


Saker som gör mig glad:

Nära o kära, starka färger, och längtan efter något riktigt bra! <3 <3


Saker som gör mig ledsen:

Tanken på att förlora någon som jag älskar, falska människor som sårar folk, tanken på att min mamma o pappa nt e ihop...:(


Dålig sida av mig själv:

Jag har typ ganska lätt att bli paranoid elr nåt, allså att jag tror saker som nt riktigt är sant, utan jag bara tror att dom andra ljuger, när det nt e så.
Och sen att jag nästan alltid säger, "jag kan nt" osv, jag måste försöka mer från början, för att sen när jag har börjat så kan jag ju det, och får ett jättebra resultat! :) <3


  Ja det var mitt "personlighetstest" ! :D och det kändes skönt att skriva det faktiskt, för det e så kul att titta på sen^^ Hoppas ni oxå prövar på det, o tar mina frågor:) /Mandii<3 <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0