Mitt tips för torra läppar!


Ja på vintern är det kallt, och väldigt torrt, och då får man oftast torra läppar, det får jag iaf! :)
så jag har ett eget litet enkelt tips för dom med torra läppar, som ja brukar göra! XD
Det ända man behöver är idomin.
Sen dampar man loss med idominen på läpparna så det blir helt vitt (men det här ska man absolut NT göra i skolan elr nåt, utan hemma:P) Sen tar det kanske en halvtimme för det att torka in, men det e jätteskönt att ha på, även om man ser ut som en mupp! XD
Men när jag pröva den här enkla lösningen iaf så blev mina läppar jättemjuka bara efter 1 gång! :D så för mig funkar det jättebra! :)
Så ni som nt pallar köpa värsta krämerna och gojsa runt, så kan ni använda mitt tips, som funkar helt perfekt, och man sparar mkt pengar!
Hoppas ni prövar det, för det e ju ingen stor grej, kostar kanske 30-40 spänn på ica, hehe ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0