skola imorn..:P

Gokväll bloggen! :) lite pömsig e jag nog, men jag skriver iaf;) ja det finns ju nt så mkt att säga då da...men jag kom hem till mamma typ klockan halv 9, o så har vi kollat lite på "Beck" osv:) imorgon e det skola, puuust...:/ men vi har ju sovmorgon till kvart över 10 så....;D så jag får nog gå upp 8 imorn, o duscha, så att jag hinner me allt^^ ni vet, sminka mig, fixa håret, välja kläder hehe :P x)
sista kommentaren innan natti natti är: min data hos mamma e asssseeeeeg så jag kmr kansk nt skriva så jätemkt på morgonen osv, men på helgerna :D jaja natti natti, sweet dreams allihopa!! :D kraam /mandii <3 <3

Kommentarer
Postat av: hemligt

Hej hej fan va najs blogg! :D Kraam



2010-11-23 @ 11:49:52
Postat av: mandii

Tack, vem e du? :)

2010-11-26 @ 10:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0