sry! <3

Tjabba bloggen! <3 < sry att jag nt har varit inne på en dag nu, men jag har varit så upptagen;)
Jo igår efter skolan så gick jag mamma o pappa på ett möte, o det gick bra :) sen gick vi o fixade mina glasögon, och medans vi var där så frågade vi om linser! :D så ja jag tänkte skaffa linser, för det går, så vi ska åka o kolla nån dag om vi kan kolla styrkan mig osv;) hehe<3 ja efter det kom vi väl hem såg lite på Top model, efterlyst, o såklart Svenska Holyywood fruar, haha XD jag vet det e kanske lite gay, men jag tycker faktiskt att sånt där trams e kinda kuul! ;DD
Idag skola, med vanliga lektioner, men det var fett chill för vi hade inen syslöjd, så vi fick 2 och en halv timmes rast, o då gav jag föslag om att åka t huddinge centrum (typ 1 km bort) o så gjorde vi det, o åt osv! ;) dagen va skoj, o jag var me mina najjsiga kompisar ofc, som äger! :D :D <3
men nu ska jag nog göra lite läxor, o imorn ska jag upp 05.45 för o duscha! :/ vill man va fin får man lida pin ju! :)
men bye bye, hugs /Mandii <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0