Töntigast reklamen ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SERIÖST!! har ni sett den där reklamen typ där en tjej pratar när en bil åker på vägen o så säger hon typ "ja e styrkan, jag e snabbheten, jag e blah blah" aa osv så här helt hög elr nåt, o hon säger det typ som att bilen e det typ.
Sen i slutet, när dom visar upp märket osv,  så säger hon typ "Utan hjärta är vi bara maskiner" asså seriöst så dååålig reklam, så himla töntigt så det finns nt!!! Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg den allså!! XD XD XD Om ni nt har sett den så måste ni vara uppmärksam på reklamerna för den där reklamen SUGER FETT!!!
hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahha!!!!!

Okej jag fick värsta rycket nu XD men jag ville bara berätta det, för jag såg den nyss XD
Men hare iaf, ska blogga lite till sen ska mamma o jag dra till IKEA, o kolla på möbler, till rummet som vi ska möblera om till mig:) jag säger till senare om det da! :D chaio /Mandii <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0