3 glada Nyheter :)

Cha !

Jo idag kom jag t Gladö, som varje helg, och träffade min Bästis Pau ;)

1. Var att vi färgade Paus hår, mörkbrunt !! :D
Det blev jättefint, o sen fixade vi oss lite, på kvällkvisten,, vrf ? Jo det va kul ;)

Men bilder på det då <3..


Före..


Före...


o Före ;)


EFTER !


Haha Efter fortfarande;)


o en sista bild, Efter :)

2. Fick mina Jeggings med hål i, som jag beställde för 3 v. sen IDAG !!

Bild :)


haha, snygga va ? :D

3. Sist men nt minst ! Vi fick åka moppe idag, igen =JÄTTEKUL !! :D

Och har tyvär inga flera bilder på den, men den e Gul o heter "Gula Faran" (som vissa säkert vet :) )

MEN
Ni kan få några,,

EGOPIX

På mig ;)


Black&White :)


:*


saad, typ ? :)

På tal om Sad, Kolla på detta :(


PISSSSSSSSSSSSSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0