Bebbi fotos ! :D

Fan vad snabbt tiden har gått !

Fast ändå nt,,
Jag var så liten, o nu e jag så stor, man har ju växt så det knakar :)

Fan va många minnen som väcktes !

Nu tänkte jag lägga upp en del av bilderna, puss på er ! :*



Från "Dagis-Albumet" :)


Elin o jag:)


Jag o Frank på lucia ;)

 
Kani o jag på Påsk :)


Ute i skogen, (jag längst fram såklart XD)


Går försiktigt fram XD


Leker med pinne i vattnet, söööt :*


Första dan på Dagis<333

BILDER TAGNA UR...


...DETTA album :)
På Gotland



 storebrorsan o jag, på Halloween <3


, så söta :*


Mormor o jag, påväg t Kyrkan <3


Tuff brud va ? som kör traktor XD


Plockade plommon helt sj, kmr ihåg det <3


Tog en tupplur på ullmattan :)


Sprang naken på stranden XD


Lekte på stenarna me brorsan :)


Sömntuta :*


Lekstugan :D

MITT GULLIGA LILLA ALBUM...


På Gotland med,
så liten, så söt


Naaw :D


Bakar pepparkakor, kolla på min strumpor XD


Gräddas i ugnen (kmr ihåg det där :D )


konstnären sj ;)


Hade två pallar som bord och stol, o åt framför brasan :D


Så många minnen !! :D
Visst va jag tiúff ;)


naaw tittar på lammen :)

Det e så kul att titta tillbaka på sina bilder, som bebbi :*

Elr hur ? <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: härligt, kanon! :D

2011-04-04 @ 18:49:14
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
Postat av: ALICE

sv; tack detsamma! allt bra? :)

2011-04-04 @ 18:59:18
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0