Easter Fashion

På Påsken behöver man nt ha på sig nån klänning enligt mig, för att "matcha våren"  så jag tycker att detta e väldigt bra ...

TIGHTS


De första strumpbyxor är blommiga utskrifter av en mörkblå basfärg.
80 denir är varma för att bära under våren, och lätt att matcha med sandaler.
Blommigt är det hetaste mode inslag i våras.
Till påsk, ingenting kan vara mer populär än blommor.
Så trändigt till våren !
De här strumpbyxorna är av det klassiska mode elementet,
jag kallar den "tidningen stil" som vanligtvis är full av mänskligt ansiktsmönster.
Ljusa persika kändis ansikten med en svart ogenomskinlig bakgrund, är detta perfekt tights med shorts eller minikjol när du tillbringar din påsk med dina vänner.
De här strumpbyxor är av geometrisk utformning,
Argyle är det eviga mönster för kvinnors klädnad som uttrycker den elegans av kvinnor.
Men denna serie blandar några sexiga inslag, bara för påsk.
Fan vad jag vill ha dom där !!
Trändigt och helt underbart till en fin lång tight topp över i passande färg
OK-!
Påskfest tid!
Ingen kunde motstå glamouren i ett stadens nattliv.
Jag tror att tights att vara romantisk med skyskrapor och en måne i limegrönt.
Alla dessa kommer att göra dig en bra stämning i påskhelgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0