Puss-Gonatt ! <3

Gäääsp/hoost !! Nu ligger jag i sängen o tänkte tyyp sova ;) Ska försöka komma t skolan imorn även om jag e sjuk, för jag absolut HATAR att missa saker ;) O sen såklart saknar jag alla, o hoppas dom saknar mig ? :* jag tror det<3 För jag saknar alltid dom om nån e borta, det känns lixom tomt :( Aja snyggare än såhär kan nt Inlägget bli eftersom jag skriver me Iphonen, men sov gott, så hörs vi imorn ! http://www.google.se/m/search?q=sexiga+nattlinnen&pbx=1&aq=0&oq=sexiga%2520natt&aqi=g1-k13d2t0&fkt=2554&fsdt=9889&htf=&his=&site=images&gl=se&source=mog&csll=&action=<oken=50325459#i=15 (jag vet faail länk, men gå in bara o kolla in det fina nattlinnet;) ) imornkväll blir det fler sexiga nattlinnen, see ya !) :* JO ! imorn kmr jag me en bomb av svar på era kommentarer, ni e för söta ! Har haft rekord-läsare idag !! :D tack så mkt, älskar er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0