Bättre sent än aldrig (:

HEJHEJ min blogg! :D

E lite sen, men min data har nt funkat så jag e i skolan på rasten o skriver nu xD<3<3

HEHE iaf måste ju berätta om skidresan som va i Tisadags!

                                       

Såhär såg liftkortet ut, HAHA av det fick vi mat gratis, utrustning o resa dit...(:
Det kosta typ 500 spänn, som min farmor betala...:*

Jag var iaf tvungen att gå upp klockan 5, o min IDIOTISKA SKITHUND BELLA spydde över hela min säng när jag vaknade upp, så FUCKING grose!!!!!!!!! D:

Men iaf vi kom iväg med o åkte iväg me bussen o åkte i 3 timmar...
Sen bar vi av i backen :D
det var jättekuul som sagt var, o på vägen tebax börja jag tjafsa med ett helt fjortisgäng som, gick i 9:an HAHAHAHA så jävla omogna, lixom 6 9:or mot en 7:a....-.-
hahah jag gav mig iaf nt....;P

Nu e det Torsdag o imorn FREDAG!!! :D:D längtar till Pau, o Gladö!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0