KATASTROF NELLY !!

Nelly  Shoes - Almond 
va fan e det för skor?!?!!! seriöst garvar på mig, FAN VA FULT XD

Acne - Admire
 dom kostar 3999 kr!! dom där ?!??!

Friis & Company - Rosalina
ewwwwww dom e värda typ 50 kr (enligt mig) men dom kostar 2099 :S

Jeffrey Campbell - Baez Shoe 
mormor varning XD de e ju fan sjukt, dom kostar 1895 oxå??!!!

J Dauphin - I Am A Terrorist 
den här fula väskan som e helt jävla enkel kostar 4349!!!!!

Acne - Switzerland Pouch
HAHAHHA kolla på det här lilla fjuttiga!!! XDXD den kostar 499, e det värt det???!! NEJJJJJJ!!!

Matic Trousers
 Uschhhh dom va nt snygga, men ändå kostar dom 2000, asåå wttf??!!? :S

Velour - Georgie Sweater 
asså fuuuul men ändå kostar den 1149...-.-

Odd Molly - Long Lovely Knit 
Men guuuud vad den nt e värd 2300....!!! D:

Du & Jag - Gratz Cardigan 
ska Man betala för att se ut dom Dracula....1000 kr -.-


HAHAHA var bara tvungen, HON KAN INTE GÅ CATWALK ASSÅ!!!!

Genny Sweat Top SEK 149, Vila - NELLY.COM



Gud vad dyrt allting e som nt ens e värt hälften XDXD

Asså jag försöker nt göra dålig reklam för http://nelly.com elr nåt men ärligt talat XD
Kolla på dom här grejerna, det e fan faaaail, sen finns det skit många fina grejer där oxå, som jag ska köpa, men dom där = EWWWWW

HAHAH <3<3<3


Kommentarer
Postat av: tindra

GUSCH katastrof!!! D:

du e så dukti <3

2011-02-09 @ 14:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0