Moder Natur du hade din sista chans!!

                                             = död imorn!!!


Den fulle skiten som gör så att det blir kallt här, kmr nt ha det där leendet på läpparna länge till XD

Fyfan dom sa ju att det skulle bli den värsta vintern på skitlänge i Sverige, men det har ju nt vart så farligt fram t nu......jag trodde vi skulle slippa det här ett tag XD

Men icke så nicke, vi blir drabbade av skiten iaf,,,

Det kmr hålla på såhär t MAJ typ...:(( SADFAAAACE!!! -.-

Gud asså vill ha sommar mer än nånsin!!!

Nu kanske ni tycker att jag låter dessperat, men i mina värsta stunder så brukar jag lysa en ficklampa mot mina ögonen när jag blundar, så känns det som sommar XDXD

HAHAHH jag vet, jag vet!!!!! SIICK!!! XD

men det e bara för att jag blir så brun o fin på sommarn, o jag vill bli det igen, nu har man ju bleknat lixom...:/

OSÅ har Pau o jag sååå jävla kuul !! o så ska mamma o jag åka t Mallis ^^ mitt första varma land ;P lool...
Jag har nt fått..:(<3<3 men nu jävlar kmr den bästa sommaren nånsin, med killarna i gladö
Och PAU  <3<3<3

* Bada sent
* sova över
* MUSIIIC
* Grönan
* Ro på sjön me killarna
* Tälta på andra sidan
* Dansa
* mina shorts here we come!!!!!:DD

Deam va kuuul<33

Ska chatta lite me Pau, o fortsätta lyssna på music, sen e det sängen (fast jag nt e trött) aja BYEE (a)

                   

Bild från i sommras, as I said, bruuun+ shorts :DD :* <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha ingen sommar med oss i kvarnberga?

2011-02-13 @ 15:59:57
Postat av: mandi

såklart Sabina, men mesta delen med Pau kmr sommaren va

2011-02-13 @ 21:00:48
URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0