Sjukling, o deppi omvandlades t motsatsen...

...Med hjälp av min älskade BFF Pau!! :*<3<3

Hon åkte t mig efter skolan, för min skull oså drog vi t skäris o hade jättekul!! :D

Köpte ett nytt iphone skal, för 100 kr (jättenööjd :P)


sexy...;P

sen tog vi jääävligt många bilder i omklädningsrummet HAHA enjoy<3<3


första bilden(:





muppar.se ... XD
























looovin' it<3



knasbollar XD


pussinuss


litee egoo


haha http://www.facebook.com profilbild XD


back 2 us<3






last foto of us 2<3333

 
   mee                                                     nänä pau e nt orange XD sötizz


bjuder på moi<3

Vi hade skitkul, o nu e jag nt nere längre, hann plugga lite hemma oxå, imorn blire skuuulan agaain (:<3<3


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0