BÄSTA SMINKTEKNIK (just me?) (;

HAHA sitter vid datan nuuu(:<3 abviouse-.- XD...o aa tänkte berätta om min
SMINKTEKNIK!!(:

STEP 1



Ja nu e jag helt osminkad, så det e nt att göra så mkt mer, än att tvätta ansiktet, på morgonen(;


STEP 2




Här händer det nt så mkt heller, men här har jag faktiskt böjt ögonfransarna! O det gör jag först från yttre delen av ögat o sen fortsätter jag innåt, för bästa resultat<3 (VIKTIGT)!


STEP 3


JA nu börjar det hända grejor, för nu använde jag mina mascaror!! :D
Som heter Dramatic look, maxfactor
 och
Million volume master, loreal L'Or&eacute;al Volume Million Lashes

Dramatic look använder jag först, o tar den från båten av ögonfransen, o gnuggar långsamt uppåt mot övre frnsen, sen släpper jag lite snabbt uppåt, ända tills det blir bra:)

Sen använder jag Million volume master mascaran, över det, så att det blir svartare, o ögonfransarna ser längre ut<3


STEP 4



Ser ni skillnaden? A det tror jag(;
Nu har jag använt en vit kajalpenna o målat på insidan av undre ögonfransen, varför?
JO för att ögat ser större ut då, jättebra tips faktiskt! :DD



STEP 5


Nästa bild nu då, så har jag lagt till med en svart kajalpenna, runt innerögat lixom, och sen uppåt mot den övre delen av ögAt, o fyllt i lite där, som ni ser(: (a)



STEP 6 FINAL


Ja nu var min sminkning runt ögonen klar då!((; o som finall satte jag lite vit kajalpenna runt det svarta på innre ögat, fast utanför det, som oxå får ögat att se större ut:D<33



RESULTATET!!!!!!





HAHAHA A jag e skitnöjd med min teknik iaf((;<3<3<3<3


Lite bilder på mig, med mitt nya Makeup:











A det var det, o några tips! Tack för att ni läste<33333 ChaiO<3<3


                 


Kommentarer
Postat av: Tindra

GUVA fin sminkteknik!!:D<333

2011-01-23 @ 20:07:35
Postat av: mandii<3

TAACK GMN!!! :*

2011-01-24 @ 16:34:49
URL: http://allmyfab.blogg.se/
Postat av: sandra gmn

HÅLLER MED ! shiit vad fint !! :D

Får jag använda den ???<3<3

2011-01-25 @ 12:00:00
Postat av: mandii<3

såklart du får, gulliz!! :*<3<3<3

2011-01-25 @ 14:04:19
URL: http://allmyfab.blogg.se/
Postat av: johanna igen

MEN GUD vad fin sminkteknik!!!! :O:O

Är det verkligen du gmn??<3

Ja e helt chockad, det var ju jätte fint!!

Kan jag få ha den också??

Shit jag är ett fan av dig nu! xD

2011-01-26 @ 13:51:33
Postat av: mandi<33

NAAAW taack! :*<3<3<3 såklart oxå att du får använda den gmn, love ya!<3

2011-01-26 @ 20:35:49
URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0