Hallucination

Detta låter helt falskt och som om jag har problem. Men jag kan inte tala mer sanning än vad jag gör nu. Det e läskiga ljud o skit i lägenheten på kvällarna!!D: Även fast jag tänder alla lampor så är jag scared as shit. Jag tvättar av mig sminket och jag måste kolla emellan varje gnugg eller vad man säger (det är någon slags tångstanke) så jag tycker inte det gör ont att ha tvål i ögonen. är typ van eller vad man säger. Anyway, när jag är ensam så hör jag alltid något eller ser nått. En blink och det är borta. Jag hatar det här, så jävla skrämmande.
O jag har ju sämre syn än andra, så det e ännu värre! Å nej jag är inte schizo!

What the freak is going on with me?
http://1.bp.blogspot.com/_d3Tzjzhz9V8/S_Ci71nV3_I/AAAAAAAAAac/358cknkffiQ/s1600/Hallucination-600x450.jpg
Bilden psykar en eller hur, testa hålla handen mitt på bilden så ser ni att allt egentligen är stilla ...
En hallucination kan inte fångas på bild, det är hjärnan som lurar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0