Kärlek t min BFF<33

Min BFF heter Paulina, kallad Pau<33

Och är världens bästa möjliga bästis som finns! :* Hon finns alltid där för mig, och gör mig glad även om jag e hopplöst ledsen^^
Man kan verkligen alltid lita på henne o vått och torrt, även om vi har bråkat, och samma på min sida;D<3

Jag älskar henne mest av allt, det finns verkligen ingen som e bättre för mig än hon, även om vi tjafsar "argumenterar" XD XD haha<33

Hon e en sann bästis, som alltid kmr vara kvar o ha en STOOR plats i mitt hjärta, jag har lixom skurit och slipat en guldtron åt henne där, och hon kmr alltid vara där, hon kmr med mig ända ner i graven med mig (nt bokstavligen XD)

Om du ser detta snart, så hoppas jag att du känner likadant, för det gör jag för dig, JAG ÄLSKAR DIG MEST GMN!!!

Jag e alltid på din sida, vad som än händer o jag litar alltid på dig(;

Vi e Gladö's BFF:s :D :D HHAHAHAH XD

Vintern klarar du o jag lätt tsm, för vi har alltid kuul;D
snart kmr sommaren, som ska bli den bästa nånsin, du o jag +  allt kul, o värme:*

PUSS PÅ REJ, älskar dig nu o alltid!!!:DD<3<3<3<3



 Du o jag e lika som fan, men ändå som vänster och höger!!! <333

Översovningen kmr bli askuul!!:D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0