Söta LILLA jag, o Snygga STORA jag<3<3


Yup det e jag med glasögon !!


HAHAHA vad liten jag var!!! <3


Äter mat med farmor!


Julklappsöppniing!<3


MKT klappar!<3


 Philip o jag, som e 15 nu<3


Philip fick en minicross XD gissa hur glad han var...jag kmr ihåg...:)


Leksakshuset, jag aldrig fick leka med...


....Av henne..... Min förra styvmamma-.-



OMG scouterna!!!


Hahahaha ville alltid vara i bilden(;



Precis som nu...<3<3<3


Fan vad jag har förändras!!!








I morse, nu när jag e förkyld...:)








JA shit vad snabbt tiden går!! Nu ser jag ut sådär lixom, fan vad liten jag var!! man får så många minnen, jag känner mig lite ledsen nu...för att tiden går sååå snabbt, tänk hur svårt jag hade det med min styvmamma då..men nu e idioten borta från MITT LIV o jag mår toppen!!!(;<3<3<3




Kommentarer
Postat av: DiDii <3

faaaan va gullig Mandii!! ♥.♥

naww, asså man kan inte fatta hur mkt du har förändrats!! :*

+ vrf fick du inte leka me leksakshusen ? :$

2011-01-24 @ 16:11:36
Postat av: mandii

NAAW taack gmn!!<3<3

Ja hon var knäpp bara...o lät mig nt leka med den, lååång historia som jag har lämnat bakom mig;)<3

men TACK!:*

2011-01-24 @ 16:30:17
URL: http://allmyfab.blogg.se/
Postat av: sandra gmn

fy fan va söt du var ! Jättefin blogg också ! :D

kommer du ihåg mig ? Vi gick på samma dagis, puss !! <3<3

2011-01-25 @ 11:55:28
Postat av: mandii<3

OMG juuste!! hej!! :**<3<3<3<3<3<3

2011-01-25 @ 14:03:16
URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0