Tog lite ledigt hehe :P

ja hej igen bloggen det var ett tag sen <33 :D jo jag har ju börjat i skolan igen nu efter jul så jag har varit lite bissy :S....-.- förlåt att jag inte har varit inne på att tag <333
ja skolan har gått jättebra och varit med mina jätte snälla kompisar<3 inte haft så mycket läxor, så det var ju najjs!;D

har lärt mej att fixa håret nu också utan paus hjälp XD <33 haha
juste en viktig grej också!:O ska träffa en barndomsvän som  heter Frank också, har inte träffat honom på typ 1 år nu ! sadface!
o det ska bli jätte spännade, vi ska typ ta en fika i stan och snacka lite ;D så jag tänkte typ göra mej i ordning nu :)
idag fyller nora 14 år också! och imorgon tänkte vi gå på bowling med henne och äta i heron city och sen blir det typ chill hos sabina på kvällen, ska sova hos henne :D <33 och sen så på lördagsmorgonen åker jag ut till gladö o min bästis som jag har längtat efter :D<333
men aja nu ska jag dra får se om vi hörs sen :) love ya guys ! <33 :D



P.S Happy BIRTHDAY NORA!!!!!!!:D

Kommentarer
Postat av: Nora (födelsedagsbarnet;)

Thankyou..<3

2011-01-15 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0