Ja..nåt positivt

Att vara hemma o dålig e ju chill lixom, men...aa det e ju lite tråkigt oxå, specielt med en magsjuk, stackars lillebror..:(

Så ser han ut (när han fyllde 1! :D)

FAST det positiva är att jag kan känna pengar på det!;D genom att byta blöja, ÄVEN OM DET LUKTAR PYTOON!!!:S
Men aa pengar e pengar, o jag vill köpa en mössa(: en dyr en som kostar 500 spänn;o

Precis sådär ska den se ut jah, min älskade mössa XD<3<3

Fast kanske vit, istället för besche (hur man nu stavar) mössa, men vit boll!;)
Nu har jag iaf känat 200 spänn på att byta "pluttens" blöjor, o så har jag 200 spänn hemma i Sätra, så jag behöver bara vänta tills tisdag då jag får 100 kr till i veckopeng= 500 kr! :D= har råd med mössan=alla nöjda o glad...a iaf jag...(;<3<3
HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0