förfan va stressig morgooon !!

ÅHHH!! nu sitter jag på bussen, t skolan, ÄNTLIGEN !! Shit va Philip o jag har sprungit !! Kolla: Bussen 135 som tar oss t skäris, missade vi..så vi sprang t Sätra centrum (ca.12 min bort o gå) o det gjorde vi på 4 min ! Sen hade jag kollat upp en tunnelbana när vi sprang och det gick en precis när vi kom fram t sätra c... sen va problemet det att vi skulle hinna med 710 t Kvarnbergsskolan där vi går, men den brukar gå halv 8, så vi hade bara en minut på oss, så den missa vi...:\ men eftersom att det kmr hända när o var iaf så har vi en extra plan ! 710 går ju runt hela kungens kurva o skit, så då kan man ta 737 elr 740 o ta en liten genväg direkt t Ekgårdsvägen (ni vet nog nt var det e men iaf:)) o DÄR kanske man hinner med 710, det beror helt på om den kmr i tid osv, men man har bara 8 min på sig unfefär<3 AAHH GUUD, o nu sitter vi iaf på den, VI HANN!!:D hahahah vi hann komma t ekgårdsvägen på bara 10 min från frösätrabacken !! vilket e JÄVLIGT svårt ! Uschh nu e det matte på morgon oxå...men vi HÖRS ikväll, idag ska jag köpa mina utvalda möbler;)<33 //mandii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0