Heron va awsome !

Cha !

Fan va kul kväll !!!

:D :D

Så jävla mysigt, o kul !! <3 :D


redo på morgonen :D

Vi började iaf me o äta (vi som kom halv 5)

O vi åt Taco bar = skitgott !

Sen öppnade jag mina presenter,
och jag fick:


Linne av Tessi :*


oxå av Tessi !


Av Nora :D


oxå av Nora :D <33


fint halsband av Danni <3


Av Malin fick jag en tröja :D...


..Och örhängen !<3...



Sen fick jag dom här, skitsnygga skorna av Sabina !!!!!! :D
Fan asså när jag fick dom fick jag nt fram några ord,
Dom e så jävla fina !!! :D (10 Cm klack!! :D )


I profil, på läckerbitarna :D

(o tyvär så glömde Sofia sin present, men jag får den på Måndag !!)


<3

Jaa, det va det :D

O här e en bild på mig o Tessi oxå XD


haha lol XD

Men vi får höras imorn !

Kmr sova gött ;)

Puss på er, så hörs vi ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0