I'm back from the fuun

Tjabba halluu<3

Har haft en jättekul dag med min pappa, lilla plutten, o Anette:D (styvmorsa)

O nu äntligen har jag tid o träffa min bästis Pau!! :D
som betyder mest för mig AV ALLT!!

Vi åkte iaf t Ikea HAHA (finfin "resturang" VERKligen,,)

Men jag fick kött me beaneise sås o chokladmousse som efterrätt<3

så det va braa:P

Seb iaf så ska jag få som present av pappa, att få en stor fest på bio + mat med alla mina kompisar:D

SKA BLI SKIITKUULE!;)

Sen så fick jag en STOOR spegel för 400 kr;)

Vi hade kul, o imorn blir det roligt mee,
 för då bär vi av t mamma min o firar mig där, förhoppningsvis kmr Pau<33

AJA som sagt var så kmr jag skriva mer o längre ikväll, för jag ska använda min dyrbara tid som Förstadag av 14 åring,

HEHE<3<3

Ps. jag ska få ett bankkort av pappa snart som vi beställt, med kod o allt :D
YYYYAAAAAAAAYYYY!!! :D

men iaf vi höres o ses, puss påer<3


Kommentarer
Postat av: Tessi :3

GRATTISGRATTISGRATTIS igeeen :''3 <333

2011-03-04 @ 22:34:49
URL: http://skuggfaxe.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacki:D<3<3

2011-03-05 @ 19:29:21
URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0