Lång dag, bra dag

Tjaa<3

Nu har jag äntligen lite tid för o blogga :D

Så jag tar min chans;).. fast jag e tröööött<3

Iaf,
 fick har jag ett par kilklackskora, från min 14.årsdag av Pau (BFF)
som va jättefina, fast lite för stora, så jag sydde in dom lite;)

Men Såklart ska ni få bild:)




jag gillar dom iaf:D heheeeh

Men dagen har fortsatt såklart,
O här e några bilder från imorse, på mig:)


suun


black&white


beauty<3

haha :)

sen bar vi av hem, t min mamma o har monterat ihop ALLA nya möbler i mitt rum, så nu behöver det bara finslipas lite, så kmr jag ta kort "före&efter" :D

E nöjd än så länge iaf:)

OCH än så länge, kan jag ge en ledtråd !

Temat är: vita möbler, mörkrosa-lila matta, o lampor

Men ni får ha det BRaaaaa,,

//kjam Mandi<33


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: härligt att höra! :)

Det är rätt bra med mig, men jag har grymt ont i halsen :/



Vad gör du då?

2011-03-13 @ 13:19:03
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0