Nu blire lite uppdatering från lovet:)

Hejsan<3

Liite sent, men det spelar ingen roll;)
Sitter här me Pau o tänkte lägga upp lite bilder på lovet än så länge<3

Here ya goo,,


Dag 2, stog o dansa i minus grader UTAN jacka o mitt i vägen xD knäppa? JAAAA<3<3 ;)



Dag 3, På heron me hela familjen + Pau<3



Dag 3, Hahah skita kul spel på Heron, spelhallen


Dag 3, 16-års gräns,,vem bryr sig:P nt vi elr "vakterna!xD


Dag 3, Lille plutten har mascara på näsan xD'



Dag 3, kvällen, hade liite tråkigt xD



Dag 4, min sminkning:)



Dag 5, <3 t min Bff:D


Dag 6, Vänta på bussen tsm:)


Dag 6, Pau o jag dansar, JÄTTEKUL, våran nya dans ägeeer! :D<3<3

baj baj ;)<3


Kommentarer
Postat av: Emelie :*

7kt snygg blogg!;) Kolla gärna på min o kommenteraa!!! :D

2011-03-03 @ 21:58:19
URL: http://toocuteforu.blogg.se/
Postat av: Siri:)

Hejhej fin blogg jag tycker du ska skriva mer i din blogg inte för att den inte är bra men aja om du vill och orkar kan du väl kolla min och komentera?

2011-03-03 @ 22:12:42
Postat av: mandii

tackar ni två :D

men du siri du har nt skrivit ditt blognamn?..:P

2011-03-04 @ 19:19:57
URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0