På ett år !!.. kan mkt hända


Lixom kolla på den här bilden, 29 april, 2010


...o gemför med den här.....

Jävligt stor skillnad, säger jag bara !!!

Det känns lite sorgligt på nåt sätt... :(

Allting var mkt lättare (rent utseendeaktigt) jag brydde mig typ nt...o nu måste man typ bry sig, för man e äldre :/

Jag vet att jag skulle bli acceppterad om jag kom utan smink osv, t mina kompisar oså..men
man kan nt bara sluta med det lixom ?

Man börjar ju lixom utvecklas o testar saker nu, så jag antar att det e bra <3 :)

Men ändå,,allting går så snabbt :(

HAHA jag vet att det har var lite random, men jag får min små (ibland STORA) "Deppmodes"

Som jag kallar det..:/

Aja ni får ha det bra, PÖSS !


Tiden går allt för snabbt . . .


Kommentarer
Postat av: pau

saknar det också:( det var lättare ....



btw jag tog bilden längst upp<3 det var när vi hade varit i huddinge, sen sprang vi och sjöng Taylor Swift låtar på bryggan :( miss it

2011-03-30 @ 16:56:31
URL: http://paulinalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0