Sjukt fin daag ! + goda nyheter

NU äntligen börjar det likna nåt !

Älskar solen, imorn blir det GARANTERAT vårjackan !! :D




* Hittat min drömkille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Världens hetaste, med
blå ögon !!!!

Alex Pettyfer http://sv.wikipedia.org/wiki/Alex_Pettyfer    (mer info)

--Nästa goda nyhet--

* Har bokat biljetter t I Am number four (där han e huvudroll !!!!)

O då ska jag o alla min kompisar bli bjudna på bio, eftersom att jag har fyllt år !! (14)

Sen ska vi äta där!! :D
och öppna alla presenter ! <333
(Lördag)

--Nästa goda nyhet--

*
Ska köpa Converse med min snälla farmor, i stan, på Torsdag ! :D

Då kan jag ha dom sen på festen, o mina fina kläder som jag valt ut :D
(Torsdag)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E så glad !!!! :D

Vi får höras då !

PUSS PUSS ! :*


//Mandii<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0