Busy...

ChaCha ! :P
Oops..hehe vad kan man säga ??
Jo har vart så j*vla upptagen med läxor/prov nu på "slutspurten" i skolan,
så jag har helt enkelt nt haft varken ork, lust, elr tid att skriva nåt här...
haha läsarna faller långsamt neråt i statistiken..men sry alla som stannat kvar !! :*
Hoppas ni förstår, att man nt orkar skriva heeela tiden :)
Nu sitter jag o spelar piano, iaf
O hittar på noter t min egna låt

"Life should not be a fight"

Det går BRA SOM F*N
e jättenöjd hitills ! :D
Oså samtidigt så håller jag på att lära mig "My Heart will go on" Titanic
i pauserna :P
Hahah, men den e såå bra juu ! xD <3
Äter lite  oxå, det e SMARIGT !! :D
KANSKE hörs senare,
o KANSKE lägger upp piano låten :P

xoxo
/-\ /\/\ /-\ /\/ /) /-\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0