SNYGGASTE SKORNA EVEEEEEEEER !!

seriöst !!

Visst e de här skorna typ de snyggste eveeeer !! så f#ckin' snygga !!
O ni skulle ba ha sett hur fina de var på !!! :D
Kostar bara 600 kr, Scorett !!!
såå himmla värt det,!!
men jag ska resa snart (Canariöarna) så måste spara pengar t dess, så kan nt köpa de... ÄN...o så va min mamma nt så villig XD
Men jag svär efter resan kmr de säkert vara rea på de, o så kmr jag nt behöva bekymra mig så mkt över mina "sparade" pengar, o DÅ kmr jag köpa de, NO MATER WHAT !!
aja det e ba så jävla typiskt eftersom det fanns i str. 36 som det knappt finns på så fina klackskor, så jag e lite irriterad, haha har ju pengarna lixom .... :/
men det löser sig :D
Snart ska ni få bilder på oss 3 i Skäris oxå, när Nora lagt ut dem <3
xoxo
/-\ /\/\ /-\ /\/ /) /-\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0