Visiting Paus skola

Jepp nu har dom lektion här, och jag hälsar på igen :P

Gick upp klockan 5 !!! fö fan va trött jag va !! :(

Oså gick vi på fågelskodning i 3 timmar...kul va ??

hahah nt så tidigt på morgonen...men aja vi slapp resten av dan !! :D

Men det som suger e att jag nt får komma hem t Pau efter..utan då måste jag åka hem igen, 1 timme hem ungefär,,, awsome va ?!

Nt glader...

Men aja sen när jag kmr hem så kmr jag bara chilla o skriva lite på min nystartade låt ;)

Men puss sålänge, nt så himmla roligt sms, men som vadå ? <3

aja

xoxox !!!


Kommentarer
Postat av: pau

jag kanske får sova hos dej imorgon!!!

kommentera i min blogg när du ser detta! :D <3

2011-05-13 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0