Svar på Kommentar:er ;)



Hej !

Jo har ju fått en del kommentarer som jag tänkte svara på ;)

Så varse ! <3


jossan  om Accessoarer 2011, sommar:

dom första skorna har sjukt snygga!


Av mig: Jo tack jag vet ! :D Det va ju drf jag la ut dem ;)



E M M E L L Y om Ps. Helgen var asnajjs :D:

sv: Tack så mycket, du har också en riktigt snygg blogg ;) Vad tyckte du om The Ring då?


 Av mig: Jo den va bra, fast nt så läskig :)



Louise  om Ps. Helgen var asnajjs :D:

Gullig blogg! Skit söt katt

 Av mig: Tack hjärtat ! :*


Enya♥   om Ps. Helgen var asnajjs :D:

Sv; tack desamma :D allt bra?

 Av mig: Jo då, jättebra :D


tasha om Ps. Helgen var asnajjs :D:

tack babe! hoppas du fortsätter läsa den <3

Av mig: Såklart om du läser min ;D


Linnea om Ps. Helgen var asnajjs :D:

allt bra? :)

Av mig: Det e bra :)


Linnea om Bebbi fotos ! :D:

sv: härligt, kanon! :D

Av mig: Mm ;)


ALICE om Bebbi fotos ! :D:

sv; tack detsamma! allt bra? :)

Av mig: Jaa :)



Rebecka om Veckans låt !:

fin blogg !

kika in på min med och kommentera vilken färg du tycker är snyggast på kläder på våren, kram !

Av mig: Ska jag göra ;)



ALICE om Veckans låt !:

bra låt de dära :)


Av mig: Jepp :)



Aja då var det klart, PÖSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0